Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Іванишин, Ольга | |
dc.date.accessioned | 2025-05-28T11:38:09Z | |
dc.date.available | 2025-05-28T11:38:09Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Іванишин О. Формування первинних навичок спілкування у дітей з розладами спектру аутизму: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Ольга Іванишин. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 97 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9186 | |
dc.description.abstract | Розлад аутистичного спектру – це проблема, яка бентежить і турбує людей, що стикаються з нею через життєві обставини (народження дитини в сім’ї, проживання поруч з ними як члена сім’ї, сусіда або інші випадки) або професійні потреби (дитсадок, вихователь, логопед, корекційний педагог, психолог). Найбільше хвилюють труднощі, що виникають у спілкуванні з дітьми з розладами спектру аутизму, оскільки в більшості випадків існує велика проблема розуміння, як поводитися та взаємодіяти з такими дітками. Адже для дітей з розладами спектру аутизму характерні значні труднощі у встановленні соціального контакту, порушення у спілкуванні на невербальному та вербальному рівні. Мета дослідження – з урахуванням виявлених особливостей розвитку вербальних та невербальних компонентів навички спілкування у дітей з розладами спектру аутизму, визначити та описати методику логопедичного впливу, спрямовану на подолання її порушень. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Формування первинних навичок спілкування у дітей з розладами спектру аутизму | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 97 | uk_UA |