ElarK-PNU

Формування первинних навичок спілкування у дітей з розладами спектру аутизму

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Іванишин, Ольга
dc.date.accessioned 2025-05-28T11:38:09Z
dc.date.available 2025-05-28T11:38:09Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Іванишин О. Формування первинних навичок спілкування у дітей з розладами спектру аутизму: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Ольга Іванишин. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 97 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9186
dc.description.abstract Розлад аутистичного спектру – це проблема, яка бентежить і турбує людей, що стикаються з нею через життєві обставини (народження дитини в сім’ї, проживання поруч з ними як члена сім’ї, сусіда або інші випадки) або професійні потреби (дитсадок, вихователь, логопед, корекційний педагог, психолог). Найбільше хвилюють труднощі, що виникають у спілкуванні з дітьми з розладами спектру аутизму, оскільки в більшості випадків існує велика проблема розуміння, як поводитися та взаємодіяти з такими дітками. Адже для дітей з розладами спектру аутизму характерні значні труднощі у встановленні соціального контакту, порушення у спілкуванні на невербальному та вербальному рівні. Мета дослідження – з урахуванням виявлених особливостей розвитку вербальних та невербальних компонентів навички спілкування у дітей з розладами спектру аутизму, визначити та описати методику логопедичного впливу, спрямовану на подолання її порушень. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Формування первинних навичок спілкування у дітей з розладами спектру аутизму uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 97 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу