Короткий опис(реферат):
Серед ключових напрямів реформування освіти дітей з порушеннями мовлення в Україні виділяється розробка концептуальних, організаційних і методичних підходів до формування комунікативної компетентності. Ці підходи базуються на новітніх наукових дослідженнях, що враховують особливості комунікативно-мовленнєвого розвитку таких дітей. Дослідження специфіки мовленнєвих навичок у старших дошкільників із мовленнєвими порушеннями дозволяють створити сучасну науково обґрунтовану модель розвитку комунікативної компетентності. Така модель є важливим показником пізнавального розвитку дитини та виступає основою для її подальшого успішного навчання. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність застосування експериментальної моделі формування мовленнєвого спілкування старших дошкільників з порушеннями мовлення в закладі дошкільної освіти.