dc.contributor.author |
Карабуш, Яна |
|
dc.date.accessioned |
2025-05-28T12:00:18Z |
|
dc.date.available |
2025-05-28T12:00:18Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Карабуш Я. Формування навичок мовленнєвого спілкування дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Яна Карабуш. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 79 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9187 |
|
dc.description.abstract |
Серед ключових напрямів реформування освіти дітей з порушеннями мовлення в Україні виділяється розробка концептуальних, організаційних і методичних підходів до формування комунікативної компетентності. Ці підходи базуються на новітніх наукових дослідженнях, що враховують особливості комунікативно-мовленнєвого розвитку таких дітей. Дослідження специфіки мовленнєвих навичок у старших дошкільників із мовленнєвими порушеннями дозволяють створити сучасну науково обґрунтовану модель розвитку комунікативної компетентності. Така модель є важливим показником пізнавального розвитку дитини та виступає основою для її подальшого успішного навчання. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність застосування експериментальної моделі формування мовленнєвого спілкування старших дошкільників з порушеннями мовлення в закладі дошкільної освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Формування навичок мовленнєвого спілкування дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
79 |
uk_UA |