ElarK-PNU

Формування навичок мовленнєвого спілкування дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Карабуш, Яна
dc.date.accessioned 2025-05-28T12:00:18Z
dc.date.available 2025-05-28T12:00:18Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Карабуш Я. Формування навичок мовленнєвого спілкування дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Яна Карабуш. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 79 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9187
dc.description.abstract Серед ключових напрямів реформування освіти дітей з порушеннями мовлення в Україні виділяється розробка концептуальних, організаційних і методичних підходів до формування комунікативної компетентності. Ці підходи базуються на новітніх наукових дослідженнях, що враховують особливості комунікативно-мовленнєвого розвитку таких дітей. Дослідження специфіки мовленнєвих навичок у старших дошкільників із мовленнєвими порушеннями дозволяють створити сучасну науково обґрунтовану модель розвитку комунікативної компетентності. Така модель є важливим показником пізнавального розвитку дитини та виступає основою для її подальшого успішного навчання. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність застосування експериментальної моделі формування мовленнєвого спілкування старших дошкільників з порушеннями мовлення в закладі дошкільної освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Формування навичок мовленнєвого спілкування дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 79 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу