Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Карабуш, Яна | |
dc.date.accessioned | 2025-05-28T12:00:18Z | |
dc.date.available | 2025-05-28T12:00:18Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Карабуш Я. Формування навичок мовленнєвого спілкування дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Яна Карабуш. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 79 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9187 | |
dc.description.abstract | Серед ключових напрямів реформування освіти дітей з порушеннями мовлення в Україні виділяється розробка концептуальних, організаційних і методичних підходів до формування комунікативної компетентності. Ці підходи базуються на новітніх наукових дослідженнях, що враховують особливості комунікативно-мовленнєвого розвитку таких дітей. Дослідження специфіки мовленнєвих навичок у старших дошкільників із мовленнєвими порушеннями дозволяють створити сучасну науково обґрунтовану модель розвитку комунікативної компетентності. Така модель є важливим показником пізнавального розвитку дитини та виступає основою для її подальшого успішного навчання. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність застосування експериментальної моделі формування мовленнєвого спілкування старших дошкільників з порушеннями мовлення в закладі дошкільної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Формування навичок мовленнєвого спілкування дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 79 | uk_UA |