Короткий опис(реферат):
Вербальне мовлення та комунікація в цілому виступає основою соціальної взаємодії. Для більшості людей процес оволодіння навичками спілкування не виявляється складним. Але існує певна частина людей, які не здатні використовувати мовлення для повноцінного спілкування. Деякі люди не можуть застосовувати вербалізацію взагалі. Мовлення інших людей розвинене на недостатньому рівні, щоб виконувати усі комунікативні функції. У даному випадку є необхідність звернутися до інших, невербальних, допоміжних та альтернативних засобів комунікації, що доповнюють або заміщують вербальне мовлення. Мета дослідження полягає у вивченні особливостей комунікативних компетенцій у дітей із розладами спектру аутизму дошкільного віку та обґрунтуванні методики використання невербальних засобів для їхнього розвитку.