dc.contributor.author |
Паламарюк, Олександра |
|
dc.date.accessioned |
2025-05-29T11:56:38Z |
|
dc.date.available |
2025-05-29T11:56:38Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Паламарюк О. Особливості використання альтернативних засобів комунікації дітьми з розладами спектру аутизму: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Олександра Паламарюк. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 84 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9194 |
|
dc.description.abstract |
На сьогодні проблема функціонування осіб з розладами спектру аутизму набуває все більшого висвітлення з метою розуміння критеріїв діагностики та методів корекції цього порушення. При цьому все більше уваги приділяється удосконаленню кваліфікованих методів діагностики аутизму з урахуванням біомедичних та психосоціальних аспектів. Серед науковців спостерігається зростання цікавості до вивчення ефективності індивідуальних підходів до корекції цих психічних порушень, що враховують унікальність кожної дитини з розладами спектру аутизму. Мета роботи – дослідити особливості розвитку комунікативних навичок дітей із розладами спектру аутизму і визначити необхідні рівні підтримки при організації з ними інклюзивної форми навчання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Особливості використання альтернативних засобів комунікації дітьми з розладами спектру аутизму |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
84 |
uk_UA |