ElarK-PNU

Інноваційні логопедичні техніки як інструмент подолання дисграфій у молодших школярів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бабін, Яна
dc.date.accessioned 2025-05-30T08:55:36Z
dc.date.available 2025-05-30T08:55:36Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Бабін Я. Інноваційні логопедичні техніки як інструмент подолання дисграфій у молодших школярів: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Яна Бабін. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 86 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9196
dc.description.abstract Дисграфія, як один із видів специфічних порушень письма, значно ускладнює навчальний процес і може призводити до тривалих проблем у навчанні, соціальній адаптації та самореалізації дитини. Враховуючи, що в сучасному інформаційному суспільстві важливість грамотності та володіння письмом є надзвичайно високою, своєчасна й ефективна корекція дисграфії стає критично необхідною. Мета роботи – виявити особливості та довести результативність інноваційних логопедичних технік як інструмента подолання дисграфій у молодших школярів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Інноваційні логопедичні техніки як інструмент подолання дисграфій у молодших школярів uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 86 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу