Короткий опис(реферат):
На сьогодні значне збільшення кількості дітей, які мають порушення мовлення, та ускладнення корекційної роботи з ними спонукає до пошуку нових ефективних шляхів вирішення цієї проблеми. Надзвичайно важливою запорукою повноцінного розвитку дитини є своєчасне засвоєння нею правильної вимови фонем та формування вміння контролювати свою вимову у процесі спілкування з оточуючими. Тому спеціальні фахівці, зокрема, вчителі-логопеди, звертають все більше уваги на корекційні можливості фольклору та його використання у процесі навчання і виховання дітей з порушеннями мовлення. Мета роботи – дослідити особливості розвитку діалогічного мовлення у дітей із загальним недорозвитком мовлення та розробити методику його формування засобами фольклору.