Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Рижак, Вікторія | |
dc.date.accessioned | 2025-06-02T07:42:17Z | |
dc.date.available | 2025-06-02T07:42:17Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Рижак В. Особливості використання фольклору у логопедичній роботі з молодшими школярами із загальним недорозвитком мовлення: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Вікторія Рижак. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 76 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9199 | |
dc.description.abstract | На сьогодні значне збільшення кількості дітей, які мають порушення мовлення, та ускладнення корекційної роботи з ними спонукає до пошуку нових ефективних шляхів вирішення цієї проблеми. Надзвичайно важливою запорукою повноцінного розвитку дитини є своєчасне засвоєння нею правильної вимови фонем та формування вміння контролювати свою вимову у процесі спілкування з оточуючими. Тому спеціальні фахівці, зокрема, вчителі-логопеди, звертають все більше уваги на корекційні можливості фольклору та його використання у процесі навчання і виховання дітей з порушеннями мовлення. Мета роботи – дослідити особливості розвитку діалогічного мовлення у дітей із загальним недорозвитком мовлення та розробити методику його формування засобами фольклору. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особливості використання фольклору у логопедичній роботі з молодшими школярами із загальним недорозвитком мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 76 | uk_UA |