ElarK-PNU

Особливості використання фольклору у логопедичній роботі з молодшими школярами із загальним недорозвитком мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рижак, Вікторія
dc.date.accessioned 2025-06-02T07:42:17Z
dc.date.available 2025-06-02T07:42:17Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Рижак В. Особливості використання фольклору у логопедичній роботі з молодшими школярами із загальним недорозвитком мовлення: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Вікторія Рижак. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 76 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9199
dc.description.abstract На сьогодні значне збільшення кількості дітей, які мають порушення мовлення, та ускладнення корекційної роботи з ними спонукає до пошуку нових ефективних шляхів вирішення цієї проблеми. Надзвичайно важливою запорукою повноцінного розвитку дитини є своєчасне засвоєння нею правильної вимови фонем та формування вміння контролювати свою вимову у процесі спілкування з оточуючими. Тому спеціальні фахівці, зокрема, вчителі-логопеди, звертають все більше уваги на корекційні можливості фольклору та його використання у процесі навчання і виховання дітей з порушеннями мовлення. Мета роботи – дослідити особливості розвитку діалогічного мовлення у дітей із загальним недорозвитком мовлення та розробити методику його формування засобами фольклору. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Особливості використання фольклору у логопедичній роботі з молодшими школярами із загальним недорозвитком мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 76 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу