ElarK-PNU

Особливості використання комунікативних навичок дітьми з тяжкими порушеннями мовлення в умовах інклюзивного навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Беженар, Марія
dc.date.accessioned 2025-06-02T11:02:25Z
dc.date.available 2025-06-02T11:02:25Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Беженар М. Особливості використання комунікативних навичок дітьми з тяжкими порушеннями мовлення в умовах інклюзивного навчання: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Марія Беженар. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 84 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9200
dc.description.abstract На сьогоднішній день порушення звуковимови у комплексі з недорозвиненням фонематичних процесів є найпоширенішими мовленнєвими порушеннями, з якими діти приходять на навчання в заклад загальної середньої освіти. Причому стан порушень звуковимовного боку мовлення в учнів на початку навчання варіюється залежно від його етіології та патогенезу. Мета роботи – обґрунтування методики вивчення порушень комунікативного розвитку у його фонетико-фонематичній ланці та визначення груп дітей відповідно до їхньої сформованості, розроблення напрямків логопедичного супроводу дітей з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення в закладі загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Особливості використання комунікативних навичок дітьми з тяжкими порушеннями мовлення в умовах інклюзивного навчання uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 84 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу