Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Беженар, Марія | |
dc.date.accessioned | 2025-06-02T11:02:25Z | |
dc.date.available | 2025-06-02T11:02:25Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Беженар М. Особливості використання комунікативних навичок дітьми з тяжкими порушеннями мовлення в умовах інклюзивного навчання: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Марія Беженар. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 84 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9200 | |
dc.description.abstract | На сьогоднішній день порушення звуковимови у комплексі з недорозвиненням фонематичних процесів є найпоширенішими мовленнєвими порушеннями, з якими діти приходять на навчання в заклад загальної середньої освіти. Причому стан порушень звуковимовного боку мовлення в учнів на початку навчання варіюється залежно від його етіології та патогенезу. Мета роботи – обґрунтування методики вивчення порушень комунікативного розвитку у його фонетико-фонематичній ланці та визначення груп дітей відповідно до їхньої сформованості, розроблення напрямків логопедичного супроводу дітей з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення в закладі загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особливості використання комунікативних навичок дітьми з тяжкими порушеннями мовлення в умовах інклюзивного навчання | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 84 | uk_UA |