ElarK-PNU

Педагогічні засади міжпредметної інтеграції у фізичному вихованні школярів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Домбровський, Андрій Едуардович
dc.date.accessioned 2025-06-02T11:29:48Z
dc.date.available 2025-06-02T11:29:48Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Домбровський А.Е. Педагогічні засади міжпредметної інтеграції у фізичному вихованні школярів. Актуальні проблеми розвитку освіти в сфері фізичної культури спорту та туризму: матеріали VIІІ Всеукраїнської наук.-практ. конф. (Хмельницький, 22-23 квітня 2025 р.). Хмельницький : ХГПА, 2025. Ч.1. С. 20-22. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9202
dc.description.abstract У контексті модернізації освітнього процесу важливим завданням сучасної школи є створення умов для цілісного розвитку особистості учня, формування його компетентностей у різних сферах життєдіяльності. Одним із ефективних шляхів реалізації цього завдання є впровадження міжпредметної інтеграції, яка забезпечує взаємозв’язок знань із різних галузей і сприяє глибшому усвідомленню учнями навчального матеріалу. Особливого значення міжпредметна інтеграція набуває у сфері фізичного виховання, де поєднання знань із біології, хімії, психології, валеології, медицини та інших предметів дозволяє підвищити ефективність формування здоров’язбережувальної компетентності. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher ХГПА uk_UA
dc.title Педагогічні засади міжпредметної інтеграції у фізичному вихованні школярів uk_UA
dc.type Thesis en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу