Репозиторий Dspace

Особливості роботи з розвитку фонематичного сприймання у дошкільників із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Боднар, Оксана
dc.date.accessioned 2025-06-02T11:55:04Z
dc.date.available 2025-06-02T11:55:04Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Боднар О. Особливості роботи з розвитку фонематичного сприймання у дошкільників із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Оксана Боднар. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 80 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9206
dc.description.abstract Більшість дітей у старшому дошкільному віці оволодівають звуковою стороною мовлення, мають відповідний віку активний і пасивний словник, вміють синтаксично та граматично правильно будувати речення. Однак, не у всіх дітей процес оволодіння мовленням відбувається за нормотиповою схемою розвитку. У окремих випадках він відстає або відхиляється від онтогенетичної послідовності. Мета роботи – на основі аналізу літературних джерел та даних, отриманих в результаті проведення констатувальної частини експериментального дослідження, обґрунтувати та розробити методичні рекомендації, спрямовані на розвиток і корекцію фонематичного сприймання у дітей старшого дошкільного віку із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Особливості роботи з розвитку фонематичного сприймання у дошкільників із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 80 uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись