Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Боднар, Оксана | |
dc.date.accessioned | 2025-06-02T11:55:04Z | |
dc.date.available | 2025-06-02T11:55:04Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Боднар О. Особливості роботи з розвитку фонематичного сприймання у дошкільників із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Оксана Боднар. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 80 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9206 | |
dc.description.abstract | Більшість дітей у старшому дошкільному віці оволодівають звуковою стороною мовлення, мають відповідний віку активний і пасивний словник, вміють синтаксично та граматично правильно будувати речення. Однак, не у всіх дітей процес оволодіння мовленням відбувається за нормотиповою схемою розвитку. У окремих випадках він відстає або відхиляється від онтогенетичної послідовності. Мета роботи – на основі аналізу літературних джерел та даних, отриманих в результаті проведення констатувальної частини експериментального дослідження, обґрунтувати та розробити методичні рекомендації, спрямовані на розвиток і корекцію фонематичного сприймання у дітей старшого дошкільного віку із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особливості роботи з розвитку фонематичного сприймання у дошкільників із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 80 | uk_UA |