Короткий опис(реферат):
У сучасних наукових розвідках більше уваги приділяється напрямам роботи асистентам вчителя з учнями з різними видами порушень, в тому числі з мовленнєвими порушеннями. Проте поза кутом наукового зору залишається дослідження стану готовності й здатності асистентів вчителів до здійснення дієвого організаційно-методичного супроводу учнів з мовленнєвими порушеннями у закладах освіти. Актуальність дослідження зумовлена необхідністю ґрунтовного аналізу особливостей роботи асистента вчителя з дітьми з мовленнєвими порушеннями, важливістю дієвого педагогічного супроводу молодших школярів із різними порушеннями мовлення у закладах освіти, необхідністю формування здатності асистента вчителя до здійснення ефективної педагогічної підтримки здобувачів початкової освіти із різними мовленнєвими деструкціями.