Короткий опис(реферат):
Монографія висвітлює проблеми психологічного забезпечення інноваційних процесів у закладі вищої освіти. У ній знайшли віддзеркалення проблема формування життєво-професійних цінностей майбутніх педагогів в контексті гендерного підходу, представлені авторські технології формування у здобувачів вищої освіти софт скілз, професійної ідентичності та мотивації до військової служби з використанням технологій інтерактивного і дистанційного навчання. Представлені у монографії дослідження здійснено в межах колективної теми науково-дослідної лабораторії педагогіки і психології вищої школи кафедри психології освіти Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка «Психологічне забезпечення інноваційних процесів у вищій освіті» (Державний реєстраційний номер 0120U101142). Монографія адресована науковцям-психологам, науково-педагогічним працівникам закладів вищої освіти, здобувачам освітньо-наукового рівня вищої освіти.