Abstract:
Глобальні зміни у соціально-економічних і політичних сферах, пов’язані з реформуванням та модернізацією різних галузей, спрямовані на підвищення уваги до надання освітніх та корекційно-розвивальних послуг з метою забезпечення соціальної інтеграції та життєвих потреб осіб із порушеннями психофізичного розвитку, зокрема з порушеннями мовленнєвого розвитку. Стерта дизартрія є порушенням мовленнєвого розвитку, яке виражається у розладах фонетичного та просодичного компонентів мовленнєвої функціональної системи та виникає, як наслідок невираженого мікроорганічного ураження головного мозку. Мета роботи – обґрунтування (на базі дослідження), розробка та апробація програми логопедичної роботи з формування просодичної сторони мовлення дошкільників зі стертою дизартрією.