Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пасічник, Ольга | |
dc.date.accessioned | 2025-06-05T12:51:35Z | |
dc.date.available | 2025-06-05T12:51:35Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Пасічник О. Інтегрований підхід у застосуванні мімічної гімнастики в логопедичній роботі з дошкільниками: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Ольга Пасічник. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 79 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9221 | |
dc.description.abstract | Мовлення людини – важлива психічна функція, яка відображає протікання розумових операцій, виступає як засіб самореалізації індивіда та інструмент взаємодії із соціумом. Виразність мовлення виступає як важливий механізм зовнішньої комунікації людини, встановлення і підтримання міжособистісних стосунків, як засіб якісного донесення своїх думок, бажань до оточуючих. Згідно з вимогами Базового компонента дошкільної освіти, одним із завдань формування мовленнєвої компетентності дошкільника є розвиток виразності мовлення. Мета роботи – дослідити особливості мімічної гімнастики як технології інтегрованого впливу у логопедичній роботі з дошкільниками з порушеннями мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Інтегрований підхід у застосуванні мімічної гімнастики в логопедичній роботі з дошкільниками | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 79 | uk_UA |