dc.contributor.author |
Прибиш, Вікторія |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-06T08:19:54Z |
|
dc.date.available |
2025-06-06T08:19:54Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Прибиш В. Особливості розвитку фонетико-фонематичних умінь у дітей з порушеннями зору і мовлення: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Вікторія Прибиш. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 79 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9224 |
|
dc.description.abstract |
Важливим напрямком вдосконалення освітніх послуг в державі є розв’язання питань забезпечення якісної освіти для дітей з особливими освітніми потребами, зокрема для дітей з обмеженими можливостями зору. Мовлення у дітей з порушенням зору може бути специфічним і вимагає особливої уваги та підходу до його формування. Оскільки візуалізованість навколишнього середовища впливає на розвиток мовлення, діти з порушеннями зору можуть мати обмежений доступ до візуальної стимуляції. Основним засобом комунікації може стати мовлення, і тому дітям важливо допомогти виявити свої потреби та бажання за допомогою слів. Мета роботи – розвиток фонетико-фонематичних умінь у першокласників з порушеннями зору і мовлення за допомогою спеціально створених умов, зокрема з використанням комп’ютерних технологій (слухомовний тренажер «Світ звуків навколо нас»). |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Особливості розвитку фонетико-фонематичних умінь у дітей з порушеннями зору і мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |