ElarK-PNU

Формування діамонологічної компетенції в старших дошкільників з порушеннями мовлення засобами сюжетної гри

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Томчишина, Діана
dc.date.accessioned 2025-06-10T06:19:13Z
dc.date.available 2025-06-10T06:19:13Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Томчишина Д. Формування діамонологічної компетенції в старших дошкільників з порушеннями мовлення засобами сюжетної гри: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Діана Томчишина. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 78 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9232
dc.description.abstract Розвинення діамонологічної компетенції у дітей старшого дошкільного віку передбачає вміння розуміти вербальну інформацію, відповідати на запитання та звертатися з ними, підтримувати та розпочинати розмову, вести діалог, складати розповіді з різних тем, описувати предмети та явища, висловлювати своє міркування, яке має бути послідовним, зв’язним, граматично оформленим, лексично змістовним, емоційно виразним. За спостереженнями вчених, у дітей з порушеннями мовлення ці складові не сформовані. Визначена проблема потребує комплексного вивчення, що дозволить визначити шляхи навчально-розвивальної роботи. Мета роботи – обґрунтувати й адаптувати навчально-розвивальну методику з використанням засобів сюжетної гри, спрямовану на формування діамонологічної компетенції в дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Формування діамонологічної компетенції в старших дошкільників з порушеннями мовлення засобами сюжетної гри uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 78 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу