Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Томчишина, Діана | |
dc.date.accessioned | 2025-06-10T06:19:13Z | |
dc.date.available | 2025-06-10T06:19:13Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Томчишина Д. Формування діамонологічної компетенції в старших дошкільників з порушеннями мовлення засобами сюжетної гри: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Діана Томчишина. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 78 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9232 | |
dc.description.abstract | Розвинення діамонологічної компетенції у дітей старшого дошкільного віку передбачає вміння розуміти вербальну інформацію, відповідати на запитання та звертатися з ними, підтримувати та розпочинати розмову, вести діалог, складати розповіді з різних тем, описувати предмети та явища, висловлювати своє міркування, яке має бути послідовним, зв’язним, граматично оформленим, лексично змістовним, емоційно виразним. За спостереженнями вчених, у дітей з порушеннями мовлення ці складові не сформовані. Визначена проблема потребує комплексного вивчення, що дозволить визначити шляхи навчально-розвивальної роботи. Мета роботи – обґрунтувати й адаптувати навчально-розвивальну методику з використанням засобів сюжетної гри, спрямовану на формування діамонологічної компетенції в дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Формування діамонологічної компетенції в старших дошкільників з порушеннями мовлення засобами сюжетної гри | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 78 | uk_UA |