dc.contributor.author |
Балаєва, Наталія |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-11T06:32:51Z |
|
dc.date.available |
2025-06-11T06:32:51Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Балаєва Н. Особливості формування емоційної лексики у дітей із загальним недорозвитком мовлення дошкільного віку: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Наталія Балаєва. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 79 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9235 |
|
dc.description.abstract |
Високий рівень розвитку емоційної лексики демонструє культуру мовлення і поведінки загалом, адже коли людина не може висловити своїх почуттів через низький рівень розвитку емоційної лексики, то вона може проявляти девіантну, агресивну поведінку, неконтрольовані емоційні стани. У дітей з порушеннями мовлення спостерігаються труднощі у розвитку емоційної лексики. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та апробація методики формування емоційної лексики у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Особливості формування емоційної лексики у дітей із загальним недорозвитком мовлення дошкільного віку |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
79 |
uk_UA |