DSpace Repository

Особливості формування емоційної лексики у дітей із загальним недорозвитком мовлення дошкільного віку

Show simple item record

dc.contributor.author Балаєва, Наталія
dc.date.accessioned 2025-06-11T06:32:51Z
dc.date.available 2025-06-11T06:32:51Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Балаєва Н. Особливості формування емоційної лексики у дітей із загальним недорозвитком мовлення дошкільного віку: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Наталія Балаєва. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 79 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9235
dc.description.abstract Високий рівень розвитку емоційної лексики демонструє культуру мовлення і поведінки загалом, адже коли людина не може висловити своїх почуттів через низький рівень розвитку емоційної лексики, то вона може проявляти девіантну, агресивну поведінку, неконтрольовані емоційні стани. У дітей з порушеннями мовлення спостерігаються труднощі у розвитку емоційної лексики. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та апробація методики формування емоційної лексики у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Особливості формування емоційної лексики у дітей із загальним недорозвитком мовлення дошкільного віку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 79 uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account