Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Балаєва, Наталія | |
dc.date.accessioned | 2025-06-11T06:32:51Z | |
dc.date.available | 2025-06-11T06:32:51Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Балаєва Н. Особливості формування емоційної лексики у дітей із загальним недорозвитком мовлення дошкільного віку: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Наталія Балаєва. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 79 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9235 | |
dc.description.abstract | Високий рівень розвитку емоційної лексики демонструє культуру мовлення і поведінки загалом, адже коли людина не може висловити своїх почуттів через низький рівень розвитку емоційної лексики, то вона може проявляти девіантну, агресивну поведінку, неконтрольовані емоційні стани. У дітей з порушеннями мовлення спостерігаються труднощі у розвитку емоційної лексики. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та апробація методики формування емоційної лексики у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особливості формування емоційної лексики у дітей із загальним недорозвитком мовлення дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 79 | uk_UA |