Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Божок, Софія | |
dc.date.accessioned | 2025-06-11T12:11:42Z | |
dc.date.available | 2025-06-11T12:11:42Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Божок С. Подолання труднощів опанування навичкою читання в учнів початкових класів з порушеннями мовленнєвого розвитку: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Софія Божок. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 79 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9237 | |
dc.description.abstract | Порушення читання в початкових класах в закладах загальної середньої освіти зустрічаються достатньо часто. Це підтверджує зростання кількості учнів з порушеннями читання. Використання гаджетів, інтернет-ресурсів для пошуку інформації, виконання домашнього завдання з допомогою інтернет-порталів, текстових редакторів, голосових команд негативно впливає на формування правильного читання. Мета роботи – вивчення сформованості психофізіологічної бази процесу читання і зміст корекційно-логопедичної роботи з подолання дислексії у дітей молодшого шкільного віку з першим рівнем підтримки. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Подолання труднощів опанування навичкою читання в учнів початкових класів з порушеннями мовленнєвого розвитку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 79 | uk_UA |