ElarK-PNU

Подолання труднощів опанування навичкою читання в учнів початкових класів з порушеннями мовленнєвого розвитку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Божок, Софія
dc.date.accessioned 2025-06-11T12:11:42Z
dc.date.available 2025-06-11T12:11:42Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Божок С. Подолання труднощів опанування навичкою читання в учнів початкових класів з порушеннями мовленнєвого розвитку: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Софія Божок. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 79 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9237
dc.description.abstract Порушення читання в початкових класах в закладах загальної середньої освіти зустрічаються достатньо часто. Це підтверджує зростання кількості учнів з порушеннями читання. Використання гаджетів, інтернет-ресурсів для пошуку інформації, виконання домашнього завдання з допомогою інтернет-порталів, текстових редакторів, голосових команд негативно впливає на формування правильного читання. Мета роботи – вивчення сформованості психофізіологічної бази процесу читання і зміст корекційно-логопедичної роботи з подолання дислексії у дітей молодшого шкільного віку з першим рівнем підтримки. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Подолання труднощів опанування навичкою читання в учнів початкових класів з порушеннями мовленнєвого розвитку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 79 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу