Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гродська, Тетяна | |
dc.date.accessioned | 2025-06-12T06:29:31Z | |
dc.date.available | 2025-06-12T06:29:31Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Гродська Т. Профілактика семантичних дислексій у молодших школярів: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Тетяна Гродська. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 82 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9238 | |
dc.description.abstract | Сучасний світ означений широким колом інформаційних потоків, які надходять з засобів масової інформації, інтернет-ресурсів, рекламних постерів, інформаційних білбордів, описів на маркуваннях продуктів, інструкцій до приладів тощо. Об’єктивно виникає потреба у швидкому й ефективному виокремленні необхідного контенту, а також в адекватному його сприйнятті. Ці уміння формуються завдяки опануванню навичок читання, його смислового рівня, що неодмінно передбачає оперування текстовою семантикою. Мета роботи – дослідити особливості логопедичної роботи з профілактики семантичних дислексій у молодших школярів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Профілактика семантичних дислексій у молодших школярів | uk_UA |
dc.type | МагІстерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 82 | uk_UA |