ElarK-PNU

Профілактика семантичних дислексій у молодших школярів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гродська, Тетяна
dc.date.accessioned 2025-06-12T06:29:31Z
dc.date.available 2025-06-12T06:29:31Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Гродська Т. Профілактика семантичних дислексій у молодших школярів: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Тетяна Гродська. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 82 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9238
dc.description.abstract Сучасний світ означений широким колом інформаційних потоків, які надходять з засобів масової інформації, інтернет-ресурсів, рекламних постерів, інформаційних білбордів, описів на маркуваннях продуктів, інструкцій до приладів тощо. Об’єктивно виникає потреба у швидкому й ефективному виокремленні необхідного контенту, а також в адекватному його сприйнятті. Ці уміння формуються завдяки опануванню навичок читання, його смислового рівня, що неодмінно передбачає оперування текстовою семантикою. Мета роботи – дослідити особливості логопедичної роботи з профілактики семантичних дислексій у молодших школярів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Профілактика семантичних дислексій у молодших школярів uk_UA
dc.type МагІстерська робота uk_UA
dc.format.pages 82 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу