ElarK-PNU

Особливості використання інтерактивних методів при автоматизації звуків у дітей з порушенням мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кучеренко, Вікторія
dc.date.accessioned 2025-06-12T11:29:15Z
dc.date.available 2025-06-12T11:29:15Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Кучеренко В. Особливості використання інтерактивних методів при автоматизації звуків у дітей з порушенням мовлення: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Вікторія Кучеренко. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 77 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9249
dc.description.abstract У сучасному світі, де комунікація відіграє ключову роль у всіх сферах життя, правильне мовлення є фундаментальною навичкою для успішної соціалізації та розвитку особистості. Особливої уваги потребують діти з порушеннями мовлення, оскільки своєчасна та ефективна корекція мовленнєвих проблем є критично важливою для їхнього подальшого розвитку та інтеграції в суспільство. Мета роботи полягає у теоретичному обґрунтуванні та практичній розробці комплексу інтерактивних вправ для автоматизації звуків у дітей з порушеннями мовлення, а також експериментальній перевірці його ефективності. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Особливості використання інтерактивних методів при автоматизації звуків у дітей з порушенням мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 77 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу