Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кучеренко, Вікторія | |
dc.date.accessioned | 2025-06-12T11:29:15Z | |
dc.date.available | 2025-06-12T11:29:15Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Кучеренко В. Особливості використання інтерактивних методів при автоматизації звуків у дітей з порушенням мовлення: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Вікторія Кучеренко. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 77 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9249 | |
dc.description.abstract | У сучасному світі, де комунікація відіграє ключову роль у всіх сферах життя, правильне мовлення є фундаментальною навичкою для успішної соціалізації та розвитку особистості. Особливої уваги потребують діти з порушеннями мовлення, оскільки своєчасна та ефективна корекція мовленнєвих проблем є критично важливою для їхнього подальшого розвитку та інтеграції в суспільство. Мета роботи полягає у теоретичному обґрунтуванні та практичній розробці комплексу інтерактивних вправ для автоматизації звуків у дітей з порушеннями мовлення, а також експериментальній перевірці його ефективності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особливості використання інтерактивних методів при автоматизації звуків у дітей з порушенням мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 77 | uk_UA |