ElarK-PNU

Перегляд Кафедра логопедії та спеціальних методик за датою

Перегляд Кафедра логопедії та спеціальних методик за датою

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Гаврилов, Олексій Вікторович (Кам’янець-Подільський державний університет, 2005)
    Навчально-методичний комплекс дисципліни “Спеціальна методика викладання математики” розроблений для студентів спеціальності „Дефектологія. Олігофренопедагогіка”. Він включає в себе навчальну і робочу програму, плани ...
  • Тарасун, Валентина Володимирівна; Гаврилова, Наталія Степанівна (ПП Мошинський В.С., 2007)
    У навчальному посібнику з урахуванням новітніх досліджень у галузі спеціальної психології і педагогіки висвітлено загальні механізми оволодіння дітьми поняттям числа, формування у них рахунку і обчислювальних навичок, ...
  • Гаврилов, Олексій Вікторович (ПП Мошинський В.С., 2008)
    У навчальному посібнику розкриваються питання організації роботи з дітьми, які мають помірний і тяжкий ступінь розумової відсталості. Автором зроблена спроба об’єднати і узагальнити наукові та практичні доробки спеціалістів ...
  • Миронова, Світлана Петрівна; Гаврилов, Олексій Вікторович; Ляшенко, О.М.; Опалюк, Олег Миколайович; Левицький, Вадим Едуардович; Вержиховська, Олена Миколаївна (Аксіома, 2010)
    У навчальному посібнику вміщено методики навчання учнів молодших класів спеціальної (загальноосвітньої) школи для дітей з вадами розумового розвитку (математики, образотворчого мистецтва та трудового навчання). Окремо ...
  • Гаврилов, Олексій Вікторович (Абетка-НОВА, 2011)
    Навчально-методичний посібник „Спеціальна методика математики у допоміжній школі” має на меті розвиток у студентів спеціальності 6.010105 „Корекційна освіта. Олігофренопедагогіка”, майбутніх вчителів допоміжних шкіл, ...
  • Гаврилова, Наталія Степанівна (Аксіома, 2011)
    У навчальному посібнику охарактеризовано особливості розвитку фонетичного боку мовлення у дітей в нормі та при таких порушеннях як дислалія, ринолалія та дизартрія з урахуванням сучасних досліджень у галузі анатомії і ...
  • Косовська, Аліна Олексіївна (ПП «Медобори-2006», 2013)
    У статті подано основні аспекти керівництва, зокрема стилі управління та керівні якості, які необхідні для успіху.
  • Косовська, Аліна Олексіївна (ПП «Медобори-2006», 2013)
    У статті наведені основні складові структури готовності до батьківства та характеристика дослідження рівня усвідомленого батьківства у молодих сім’ях міста Кам’янця-Подільського.
  • Гаврилов, Олексій Вікторович; Ляшенко, О.М. (Абетка-НОВА, 2013)
    У підручнику зроблена детальна характеристика системи роботи з учнями, які мають стійкі порушення інтелектуального розвитку, при вивченні такого навчального предмету, як математика. В ньому висвітлюється послідовність ...
  • Косовська, Аліна Олексіївна (ПП «Медобори-2006», 2014)
    У статті наведені основні аспекти фактично-шлюбних відносин та характеристика дослідження ставлення молоді міста Кам’янця-Подільського до фактичного шлюбу.
  • Косовська, Аліна Олексіївна (ПП «Медобори-2006», 2014)
    У статті подано основні види, форми та методи соціальної роботи з молодими сім’ями.
  • Косовська, Аліна Олексіївна (ПП «Медобори-2006», 2015)
    У статті наведена характеристика дослідження ставлення молодого подружжя до соціально-психологічної допомоги, яке дає змогу визначити актуальність даних послуг серед молодих сімей на прикладі міста Кам’янця-Подільського.
  • Волошановська, Аліна Олексіївна (ПП «Медобори-2006», 2015)
    У статті наведена характеристика дослідження ставлення молодого подружжя до соціально-психологічної допомоги, яке дає змогу визначити актуальність даних послуг серед молодих сімей на прикладі міста Кам’янця - Подільського.
  • Лісова, Людмила Іванівна (ТОВ «Друк-Сервіс», 2015)
    Монографія вміщує опис особливостей навчальної діяльності в процесі розв’язування арифметичних задач молодшими школярами в нормі та з порушенням розвитку мовлення. Подано характеристику традиційних та інноваційних методик ...
  • Мілевська, Олена Павлівна (ПП «Медобори – 2006», 2016)
    У монографії викладена суть проблеми розуміння текстів як складової загально-наукової проблеми розуміння. Подано аналіз теоретико-методичних підходів до процесу формування розуміння текстів у молодших школярів та проведено ...
  • Лісова, Людмила Іванівна (МНУ імені В. О. Сухомлинського, 2016-12)
    У статті розглянуто особливості розвиваючого навчання у загальноосвітній та спеціальній педагогіці. Звертається увага на розгляд терміну «розвиваюче навчання», що припускає перш за все вивчення проблеми співвідношення ...
  • Бєлова, Олена Борисівна (ПП Медобори 2006, 2017)
    У монографії висвітлено теоретико-методологічний аналіз проблеми агресії та стан її дослідження стосовно дітей з мовленнєвими порушеннями; розроблена методика психодіагностики, визначено особливості проявів та рівень агресії ...
  • Бєлова, Олена Борисівна (ПП Медобори 2006, 2017)
    Посібник "Пропедевтика мовленнєвих порушень" є навчально-методичним комплексом, що забезпечує вивчення відповідної дисципліни і розроблений для студентів спеціальності 01 "Освіта", спеціальності 016 "Спеціальна освіта", ...
  • Бєлова, Олена Борисівна (ПП Медобори 2006, 2017)
    Курс лекцій «Пропедевтика мовленнєвих порушень» є навчально-методичним комплексом, що забезпечує вивчення відповідної дисципліни і розроблений для студентів в галузі знань 01 «Освіта», спеціальності 016 «Спеціальна освіта», ...
  • Бєлова, Олена Борисівна (ПП «Медобори-2006», 2018)
    Посібник "Подолання підвищеного рівня агресії у дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку" є навчально-методичним комплексом, що забезпечує вивчення відповідної дисципліни і розроблений для студентів спеціальності 01 ...