dc.contributor.author |
Філіпченко, Вікторія Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-07-03T08:03:39Z |
|
dc.date.available |
2025-07-03T08:03:39Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Філіпченко В. О. Використання PhET-симуляцій у шкільному курсі фізики: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізика) / Вікторія Олександрівна Філіпченко. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 94 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9305 |
|
dc.description.abstract |
Фізика, як одна з фундаментальних природничих дисциплін, є основою для розуміння принципів роботи технологій та природних процесів, проте часто викликає труднощі у школярів через складність абстрактних понять і необхідність оперування теоретичними моделями. Інтерактивні симуляції, такі як PhET, створюють унікальні можливості для візуалізації складних фізичних процесів та експериментального дослідження моделей у режимі реального часу. Це дозволяє учням краще усвідомити взаємозв’язки між теорією і практикою, а також стимулює їхню зацікавленість предметом. З огляду на глобальні тенденції цифровізації освіти, впровадження PhET-симуляцій у шкільний курс фізики є не просто актуальним завданням – це стратегічна необхідність, що сприяє модернізації освітнього процесу та підготовці учнів до успішного майбутнього в умовах технологічної епохи. Мета роботи – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність використання PhET-симуляцій у шкільному курсі фізики. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
014 Середня освіта (Фізика) |
uk_UA |
dc.title |
Використання PhET-симуляцій у шкільному курсі фізики |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
94 |
uk_UA |