Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Філіпченко, Вікторія Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2025-07-03T08:03:39Z | |
dc.date.available | 2025-07-03T08:03:39Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Філіпченко В. О. Використання PhET-симуляцій у шкільному курсі фізики: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізика) / Вікторія Олександрівна Філіпченко. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 94 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9305 | |
dc.description.abstract | Фізика, як одна з фундаментальних природничих дисциплін, є основою для розуміння принципів роботи технологій та природних процесів, проте часто викликає труднощі у школярів через складність абстрактних понять і необхідність оперування теоретичними моделями. Інтерактивні симуляції, такі як PhET, створюють унікальні можливості для візуалізації складних фізичних процесів та експериментального дослідження моделей у режимі реального часу. Це дозволяє учням краще усвідомити взаємозв’язки між теорією і практикою, а також стимулює їхню зацікавленість предметом. З огляду на глобальні тенденції цифровізації освіти, впровадження PhET-симуляцій у шкільний курс фізики є не просто актуальним завданням – це стратегічна необхідність, що сприяє модернізації освітнього процесу та підготовці учнів до успішного майбутнього в умовах технологічної епохи. Мета роботи – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність використання PhET-симуляцій у шкільному курсі фізики. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Фізика) | uk_UA |
dc.title | Використання PhET-симуляцій у шкільному курсі фізики | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 94 | uk_UA |