ElarK-PNU

Особливості навчання молекулярної фізики на основі індивідуального підходу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Клим, Мар’яна Іванівна
dc.date.accessioned 2025-07-03T08:17:54Z
dc.date.available 2025-07-03T08:17:54Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Клим М. І. Особливості навчання молекулярної фізики на основі індивідуального підходу: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізика) / Мар’яна Іванівна Клим. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 72 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9306
dc.description.abstract У сучасному освітньому процесі дедалі більше уваги приділяється індивідуалізації навчання, що обумовлено необхідністю забезпечення ефективного засвоєння знань усіма учнями, незалежно від їхніх пізнавальних особливостей. Кожна дитина має унікальні здібності, інтереси, темп навчання та рівень підготовки, що впливає на її здатність опановувати новий матеріал. Відтак, врахування індивідуальних особливостей учнів стає важливою складовою сучасної педагогіки. Такий підхід дозволяє створити сприятливе освітнє середовище, яке сприяє розвитку кожного учня, підвищенню його мотивації та досягненню високих результатів у навчанні. Мета роботи – дослідження та розробка методичних рекомендацій щодо впровадження індивідуального підходу при навчанні молекулярної фізики. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 014 Середня освіта (Фізика) uk_UA
dc.title Особливості навчання молекулярної фізики на основі індивідуального підходу uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 72 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу