Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Клим, Мар’яна Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2025-07-03T08:17:54Z | |
dc.date.available | 2025-07-03T08:17:54Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Клим М. І. Особливості навчання молекулярної фізики на основі індивідуального підходу: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізика) / Мар’яна Іванівна Клим. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 72 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9306 | |
dc.description.abstract | У сучасному освітньому процесі дедалі більше уваги приділяється індивідуалізації навчання, що обумовлено необхідністю забезпечення ефективного засвоєння знань усіма учнями, незалежно від їхніх пізнавальних особливостей. Кожна дитина має унікальні здібності, інтереси, темп навчання та рівень підготовки, що впливає на її здатність опановувати новий матеріал. Відтак, врахування індивідуальних особливостей учнів стає важливою складовою сучасної педагогіки. Такий підхід дозволяє створити сприятливе освітнє середовище, яке сприяє розвитку кожного учня, підвищенню його мотивації та досягненню високих результатів у навчанні. Мета роботи – дослідження та розробка методичних рекомендацій щодо впровадження індивідуального підходу при навчанні молекулярної фізики. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Фізика) | uk_UA |
dc.title | Особливості навчання молекулярної фізики на основі індивідуального підходу | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 72 | uk_UA |