dc.contributor.author |
Стадник, Вадим Миколайович |
|
dc.date.accessioned |
2025-10-09T11:23:44Z |
|
dc.date.available |
2025-10-09T11:23:44Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Стадник В. М. Формування предметних компетентностей учнів засобами ситуаційних завдань з фізики: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізика) / Вадим Миколайович Стадник. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 57 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9397 |
|
dc.description.abstract |
Значний потенціал для формування предметних компетентностей вбачається в застосуванні в процесі навчання шкільного курсу фізики ситуаційних задач, як важливого елементу проблемного викладу матеріалу, розвитку логічного мислення учнів та життєво-важливих умінь, розуміння прояву законів фізики в техніці, природі і побуті. Ситуаційні задачі не є чимось новим, але в контексті компетентнісного підходу, який забезпечує перехід від знаннєвоцентричної моделі освіти до діяльнісної, вони актуальні. Мета роботи – дослідження проблеми використання ситуаційних задач з фізики для формування предметних компетентностей учнів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
014 Середня освіта (Фізика) |
uk_UA |
dc.title |
Формування предметних компетентностей учнів засобами ситуаційних завдань з фізики |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |