Репозиторий Dspace

Кафедра логопедії та спеціальних методик

Кафедра логопедії та спеціальних методик

 

Недавние добавления

  • Сімко, Алла Володимирівна (Видавець Ковальчук О.В., 2024)
    У навчально-методичному посібнику висвітлені теоретико-методологічні і емпіричні засади альтернативної комунікації дітей з особливостями інтелектуального розвитку. Спеціальна освіта осіб з тяжкими і (або) чисельними ...
  • Havrylova, Natalia; Konstantyniv, Oksana; Havrylov, Oleksiy (LUMEN PUBLISHING HOUSE, 2023)
    Despite the number of researches made on the problem of developing communication skills in children with autism spectrum disorders (hereinafter ASD), there are still many issues in this area covered insufficiently. Significant ...
  • Бєлова, Олена Борисівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Навчально-методичний посібник включає основний зміст теоретичної та практичної підготовки освітнього компоненту «Психологія осіб з порушеннями мовлення», згідно з чинною освітньо-професійною програмою «Спеціальна освіта ...
  • Бєлова, Олена Борисівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    «Практикум із освітнього компоненту "Психологія осіб з порушеннями мовлення"» − навчально-методичний посібник включає робочу навчальну програму, основний зміст практичної та самостійної підготовки з освітнього компоненту ...
  • Лісова, Людмила Іванівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Посібник "Логоритміка з методикою" є навчально-методичним комплексом, що забезпечує вивчення відповідного освітнього компоненту і розроблений для здобувачів першого (бакалавського) рівня вищої освіти за спеціальністю 016 ...
  • Глоба, Олександр Петрович (Видавець Ковальчук О.В., 2023)
    Актуальність роботи обумовлена недостатньою розробкою науково-методичних засад впровадження інноваційних технологій у процес навчання та виховання дітей зі складними формами порушень розвитку. Упорядковано класифікацію та ...
  • Бєлова, Олена Борисівна (ПП Медобори 2006, 2017)
    Курс лекцій «Пропедевтика мовленнєвих порушень» є навчально-методичним комплексом, що забезпечує вивчення відповідної дисципліни і розроблений для студентів в галузі знань 01 «Освіта», спеціальності 016 «Спеціальна освіта», ...
  • Бєлова, Олена Борисівна (ПП Медобори 2006, 2017)
    Посібник "Пропедевтика мовленнєвих порушень" є навчально-методичним комплексом, що забезпечує вивчення відповідної дисципліни і розроблений для студентів спеціальності 01 "Освіта", спеціальності 016 "Спеціальна освіта", ...
  • Бєлова, Олена Борисівна (ПП «Медобори-2006», 2018)
    Посібник "Спеціальна методика розвитку мовлення" є навчально-методичним комплексом, що забезпечує вивчення відповідної дисципліни розробленої для студентів в галузі знань 01 "Освіта", спеціальності 016 "Спеціальна освіта", ...
  • Бєлова, Олена Борисівна (ПП «Медобори-2006», 2018)
    Посібник "Подолання підвищеного рівня агресії у дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку" є навчально-методичним комплексом, що забезпечує вивчення відповідної дисципліни і розроблений для студентів спеціальності 01 ...
  • Бєлова, Олена Борисівна (ПП Медобори 2006, 2018)
    У монографії висвітлено теоретико-методологічний аналіз проблеми агресії та стан її дослідження: загальні уявлення про розвиток понять "агресія", "агресивність", "агресивна поведінка"; причини виникнення агресії у дітей ...
  • Бєлова, Олена Борисівна (ПП Медобори 2006, 2017)
    У монографії висвітлено теоретико-методологічний аналіз проблеми агресії та стан її дослідження стосовно дітей з мовленнєвими порушеннями; розроблена методика психодіагностики, визначено особливості проявів та рівень агресії ...
  • Лісова, Людмила Іванівна (ТОВ «Друк-Сервіс», 2015)
    Монографія вміщує опис особливостей навчальної діяльності в процесі розв’язування арифметичних задач молодшими школярами в нормі та з порушенням розвитку мовлення. Подано характеристику традиційних та інноваційних методик ...
  • Лісова, Людмила Іванівна (ТОВ "Друк-Сервіс", 2018)
    Посібник "Логоритміка з методикою" є навчально-методичним комплексом, що забезпечує вивчення відповідної дисципліни і розроблений для студентів спеціальності 01 "Освіта", спеціальності 016 "Спеціальна освіта", за освітньою ...
  • Константинів, Оксана Василівна (ПП «Аксіома», 2019)
    У посібнику проаналізовано особливості розвитку професійно-трудового навчання в системі, що полягали у формуванні їх змісту та форм. Розкриті основні напрямки розвитку професійно-трудового навчання і виховання учнів з ...
  • Галецька, Юлія Вячеславівна (ПП «Медобори – 2006», 2019)
    У монографії здійснено систематизацію теоретичних досліджень, які представляють як класичні розробки проблеми соціально-трудової адаптації, так і сучасні методичні розробки становлення корекційно-реабілітаційної роботи з ...
  • Галецька, Юлія Вячеславівна (ПП «Медобори-2006», 2018)
    Посібник «Спеціальна методика викладання географії» є навчально-методичним комплексом, що забезпечує вивчення відповідної дисципліни і розроблений для студентів спеціальності 016 Спеціальна освіта за освітньою програмою ...
  • Гаврилов, Олексій Вікторович (ПП Мошинський В.С., 2008)
    У навчальному посібнику розкриваються питання організації роботи з дітьми, які мають помірний і тяжкий ступінь розумової відсталості. Автором зроблена спроба об’єднати і узагальнити наукові та практичні доробки спеціалістів ...
  • Миронова, Світлана Петрівна; Гаврилов, Олексій Вікторович; Ляшенко, О.М.; Опалюк, Олег Миколайович; Левицький, Вадим Едуардович; Вержиховська, Олена Миколаївна (Аксіома, 2010)
    У навчальному посібнику вміщено методики навчання учнів молодших класів спеціальної (загальноосвітньої) школи для дітей з вадами розумового розвитку (математики, образотворчого мистецтва та трудового навчання). Окремо ...
  • Гаврилов, Олексій Вікторович (Абетка-НОВА, 2011)
    Навчально-методичний посібник „Спеціальна методика математики у допоміжній школі” має на меті розвиток у студентів спеціальності 6.010105 „Корекційна освіта. Олігофренопедагогіка”, майбутніх вчителів допоміжних шкіл, ...

Просмотреть больше