ElarK-PNU

Перегляд Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти за датою

Перегляд Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти за датою

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Миронова, Світлана Петрівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2014)
    У підручнику викладені теоретичні основи корекційної роботи при порушеннях пізнавальної діяльності; подано зміст і методику корекційної роботи з дітьми, що мають вади інтелекту та ЗПР, у різних типах закладів; наведені ...
  • Буйняк, Мар'яна Геннадіївна; Возняк, Ірина Володимирівна; Годовнікова, Лариса Володимирівна; Дмітрієва, Оксана Іванівна; Змушко, Антоніна Михайлівна; Коваль, Наталія Іванівна; Лємєх, Олена Анатоліївна; Матвєєва, Марія Петрівна; Миронова, Світлана Петрівна; Олійник, Олена Михайлівна; Олійник, Таміла Гнатівна; Саранча, Ірина Григорівна; Свєтлакова, Ольга Юріївна; Сємьонова, Тетяна Миколаївна; Смірнова, Ірина В’ячеславівна; Чопік, Олена Василівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2014)
    У навчально-методичному посібнику зроблено огляд сучасної нормативно-правової бази інклюзивної освіти в Україні; описано досвід запровадження інклюзивної освіти в різних державах; розроблено методичні рекомендації з ...
  • Миронова, Світлана Петрівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2015)
    Підручник висвітлює основні питання корекційно спрямованого навчання і виховання дітей з вадами інтелекту. Матеріал розміщений за розділами, темами до них, деталізований за основними питаннями. Матеріал підручника відповідає ...
  • Миронова, Світлана Петрівна; Дмітрієва, Оксана Іванівна; Коваль, Н.І.; Докучина, Тетяна Олександрівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2015)
    Пропонована програма волонтерської та педагогічної практики в спеціальних навчальних закладах розроблена у відповідності до ”Положення про проведення практики студентів у вищих навчальних закладах України”. Забезпечує ...
  • Михальська, Світлана Анатоліївна (Видавничий дім "Гельветика", 2015)
    У статті представлено науково-теоретичний аналіз вивчення ролі однолітків у формуванні особистості дитини дошкільного віку. Проаналізовано різні погляди на особливості впливу спілкування, взаємодії дошкільників із ровесниками ...
  • Докучина, Тетяна Олександрівна (Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015)
    Стаття присвячена проблемі створення ситуації успіху у роботі з розумово відсталими дітьми молодшого шкільного віку. Аналіз літературних джерел показав відсутність її цілісного вивчення у корекційній педагогіці, зокрема ...
  • Миронова, Світлана Петрівна; Матвєєва, Марія Петрівна; Докучина, Тетяна Олександрівна; Дмітрієва, Оксана Іванівна; Чопік, Олена Василівна; Коваль, Н.І. (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2016)
    Методичні рекомендації висвітлюють основні вимоги до організації науково-дослідної роботи студентів спеціальності 016 «Спеціальна освіта». Завданням посібника є надання майбутнім корекційним педагогам і спеціальним психологам ...
  • Миронова, Світлана Петрівна (2016)
    Найбільше запитань у членів команди психолого-педагогічного супроводу учнів з особливостями психофізичного розвитку (далі - ОПФР) викликає діяльність асистента вчителя інклюзивного класу. Це не дивно, адже така посада до ...
  • Миронова, Світлана Петрівна (2016)
    Протягом кількох останніх років і в науковому, і в практичному плані вирішую проблеми інклюзії: консультую педагогів, читаю лекції студентам і вчителям, виступаю на семінарах і науково-практичних конференціях як професор ...
  • Миронова, Світлана Петрівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2016)
    Навчально-методичний посібник висвітлює основні проблеми організаційного, змістового та методичного забезпечення інклюзивної освіти, зокрема: підходи до реалізації інклюзивної освіти як нової соціальної моделі в світі та ...
  • Миронова, Світлана Петрівна (в-во НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2016)
    У статті подані результати дослідження проблеми кадрового забезпечення інклюзивної освіти; описані протиріччя та перешкоди щодо формування професійної компетентності педагогічного персоналу інклюзивних закладів; розроблені ...
  • Миронова, Світлана Петрівна (2016)
    Одним із новітніх напрямків сучасної освіти є активне запровадження інклюзивного навчання, яке передбачає урахування потреб і можливостей кожної дитини незалежно від особливостей її психофізичного розвитку.
  • Буйняк, Мар'яна Геннадіївна (Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2017)
    У статті розглянуто структурно-логічний підхід у формуванні психологічної готовності педагогів загальноосвітніх шкіл до інклюзивного навчання. Обґрунтовано актуальність та недостатнє вивчення теми дослідження. Доведена ...
  • Михальська, Світлана Анатоліївна (Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова, 2017)
    У статті розглядається проблема організації та змісту психологічної роботи із дітьми з мовленнєвими порушеннями. Здійснено аналіз взаємозалежності між мовленнєвим та психічним розвитком дитини. Проаналізовано методи ...
  • Марціновська, Ірина Петрівна (Вид-во ХІСТ, 2017)
    Метою нашого дослідження є особливості психофізіології, поведінки дітей та підлітків з особливими потребами, що виявилися внутрішніми переселенцями та свідками військових подій. Діагностика та психолого-педагогічна допомога ...
  • Дмітрієва, Оксана Іванівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2018)
    У монографії викладена суть проблеми формування правосвідомості старшокласників з порушеннями слуху як складової навчально-виховного процесу учнів з порушеннями слуху; представлено аналіз теоретико-методичних підходів до ...
  • Миронова, Світлана Петрівна; Валько, Т. І. (Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2018)
    Одним із дієвих засобів подолання суспільних стереотипів та формування позитивної соціальної перцепції у всіх суб’єктів інклюзії є соціально-психологічний тренінг. У статті описуються результати апробації такого тренінгу ...
  • Миронова, Світлана Петрівна; Буйняк, Мар’яна Геннадіївна; Плохотнюк, Наталія Степанівна (ПП "Медобори-2006", 2018)
    Запровадження інклюзивного навчально-виховного середовища та забезпечення права дитини з особливими освітніми потребами на виховання в сім’ї безпосередньо залежить від фаховості керівників закладів, їх практичної та ...
  • Миронова, Світлана Петрівна; Буйняк, Мар'яна Геннадіївна; Докучина, Тетяна Олександрівна; Дмітрієва, Оксана Іванівна; Матвєєва, Марія Петрівна; Чопік, Олена Василівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2018)
    У навчально-методичному посібнику вміщено загальні методичні рекомендації з самостійної роботи студентів, матеріали для вивчення дисциплін професійної підготовки за спеціальністю 016 Спеціальна освіта. Завданням посібника ...
  • Миронова, Світлана Петрівна (ДДМА, 2018)
    У статті визначено, яке місце посідає ораторська майстерність у професійній компетентності корекційних педагогів; названі професійні функції, виконання яких потребує від корекційного педагога навичок ораторської майстерності. ...