Abstract:
У сучасному світі комʼютерна графіка знайшла застосування у багатьох сферах, від візуалізації даних для наукових досліджень до моделювання фізичних явищ. У медіа, зокрема у відеоіграх, анімації і кінематографі, комп’ютерна графіка у сучасних реаліях відіграє ключову роль. Основні напрямки розвитку графіки у сучасних компʼютерних науках – більш фізично коректна відповідність наявним моделям освітлення, що в загальному сприймається як наближення реалістичності, а також оптимізація швидкодії роботи алгоритмів утворення реалістичних зображень. Мета роботи – аналіз сучасних технологій створення ефективних методів реалізації трасування променів у реальному часі та розробка навчально-демонстраційного застосунку, що реалізує трасування променів і дозволяє вивчати принципи фізично коректного рендерингу без потреби у високопродуктивній апаратній базі.