dc.contributor.author |
Гріневич, Антон Сергійович |
|
dc.date.accessioned |
2025-10-20T07:31:52Z |
|
dc.date.available |
2025-10-20T07:31:52Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.citation |
Гріневич А. С. Дослідження сучасних технологій створення реалістичних зображень в інтерактивних середовищах: бакалаврська роб.: 122 Комп’ютерні науки / Антон Сергійович Гріневич. – Кам’янець-Подільський, 2025. – 46 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9419 |
|
dc.description.abstract |
У сучасному світі комʼютерна графіка знайшла застосування у багатьох сферах, від візуалізації даних для наукових досліджень до моделювання фізичних явищ. У медіа, зокрема у відеоіграх, анімації і кінематографі, комп’ютерна графіка у сучасних реаліях відіграє ключову роль. Основні напрямки розвитку графіки у сучасних компʼютерних науках – більш фізично коректна відповідність наявним моделям освітлення, що в загальному сприймається як наближення реалістичності, а також оптимізація швидкодії роботи алгоритмів утворення реалістичних зображень. Мета роботи – аналіз сучасних технологій створення ефективних методів реалізації трасування променів у реальному часі та розробка навчально-демонстраційного застосунку, що реалізує трасування променів і дозволяє вивчати принципи фізично коректного рендерингу без потреби у високопродуктивній апаратній базі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
122 Комп’ютерні науки |
uk_UA |
dc.title |
Дослідження сучасних технологій створення реалістичних зображень в інтерактивних середовищах |
uk_UA |
dc.type |
Бакалаврська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
46 |
uk_UA |