Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Гріневич, Антон Сергійович | |
dc.date.accessioned | 2025-10-20T07:31:52Z | |
dc.date.available | 2025-10-20T07:31:52Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.citation | Гріневич А. С. Дослідження сучасних технологій створення реалістичних зображень в інтерактивних середовищах: бакалаврська роб.: 122 Комп’ютерні науки / Антон Сергійович Гріневич. – Кам’янець-Подільський, 2025. – 46 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9419 | |
dc.description.abstract | У сучасному світі комʼютерна графіка знайшла застосування у багатьох сферах, від візуалізації даних для наукових досліджень до моделювання фізичних явищ. У медіа, зокрема у відеоіграх, анімації і кінематографі, комп’ютерна графіка у сучасних реаліях відіграє ключову роль. Основні напрямки розвитку графіки у сучасних компʼютерних науках – більш фізично коректна відповідність наявним моделям освітлення, що в загальному сприймається як наближення реалістичності, а також оптимізація швидкодії роботи алгоритмів утворення реалістичних зображень. Мета роботи – аналіз сучасних технологій створення ефективних методів реалізації трасування променів у реальному часі та розробка навчально-демонстраційного застосунку, що реалізує трасування променів і дозволяє вивчати принципи фізично коректного рендерингу без потреби у високопродуктивній апаратній базі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 122 Комп’ютерні науки | uk_UA |
dc.title | Дослідження сучасних технологій створення реалістичних зображень в інтерактивних середовищах | uk_UA |
dc.type | Бакалаврська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 46 | uk_UA |