Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Цинчик, Дмитро Олегович | |
dc.date.accessioned | 2025-10-22T08:44:15Z | |
dc.date.available | 2025-10-22T08:44:15Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Цинчик Д. О. Дослідження можливостей рушіїв Unity та Blender для створення ігрових застосунків: бакалаврська роб.: 122 Комп’ютерні науки / Дмитро Олегович Цинчик. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 48 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9436 | |
dc.description.abstract | У сучасному світі ігрова індустрія є однією з галузей інформаційних технологій, що динамічно розвивається. Вона не лише впливає на розваги та дозвілля, але також знаходить застосування в освіті, тренуваннях та навіть у медичних програмах. Одним з ключових аспектів створення ігор є вибір відповідного програмного забезпечення, яке дозволяє реалізувати концепції розробників, забезпечуючи високу якість графіки, анімації та загальну функціональність ігрових застосунків. Мета роботи – аналіз потенціалу та можливостей рушіїв Unity та Blender у контексті створення ігрових застосунків: оцінка, оптимізація та практичне використання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 122 Комп’ютерні науки | uk_UA |
dc.title | Дослідження можливостей рушіїв Unity та Blender для створення ігрових застосунків | uk_UA |
dc.type | Бакалаврська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 48 | uk_UA |