Репозиторий Dspace

Дослідження можливостей рушіїв Unity та Blender для створення ігрових застосунків

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Цинчик, Дмитро Олегович
dc.date.accessioned 2025-10-22T08:44:15Z
dc.date.available 2025-10-22T08:44:15Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Цинчик Д. О. Дослідження можливостей рушіїв Unity та Blender для створення ігрових застосунків: бакалаврська роб.: 122 Комп’ютерні науки / Дмитро Олегович Цинчик. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 48 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9436
dc.description.abstract У сучасному світі ігрова індустрія є однією з галузей інформаційних технологій, що динамічно розвивається. Вона не лише впливає на розваги та дозвілля, але також знаходить застосування в освіті, тренуваннях та навіть у медичних програмах. Одним з ключових аспектів створення ігор є вибір відповідного програмного забезпечення, яке дозволяє реалізувати концепції розробників, забезпечуючи високу якість графіки, анімації та загальну функціональність ігрових застосунків. Мета роботи – аналіз потенціалу та можливостей рушіїв Unity та Blender у контексті створення ігрових застосунків: оцінка, оптимізація та практичне використання. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 122 Комп’ютерні науки uk_UA
dc.title Дослідження можливостей рушіїв Unity та Blender для створення ігрових застосунків uk_UA
dc.type Бакалаврська робота uk_UA
dc.format.pages 48 uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись