Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Няньчур, Олександра Олексіївна | |
dc.date.accessioned | 2025-10-23T09:21:58Z | |
dc.date.available | 2025-10-23T09:21:58Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.citation | Няньчур О. О. Психологічні засади формування мовленнєво-комунікативних навичок у молодших школярів із розладами спектру аутизму: бакалаврська роб.: 053 Психологія / Олександра Олексіївна Няньчур. – Кам’янець-Подільський, 2025. – 106 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9448 | |
dc.description.abstract | Враховуючи зростання кількості дітей з розладами спектру аутизму в загальноосвітніх закладах, зростає потреба у фахівцях, які володіють знаннями про психологічні засади розвитку мовлення в цієї категорії учнів. Отже, дослідження психологічних механізмів, чинників та умов, що сприяють формуванню мовленнєво-комунікативних навичок у молодших школярів з розладами спектру аутизму, має вагоме теоретичне та практичне значення для психологічної практики. Мета роботи – визначити та теоретично обґрунтувати психологічні засади формування мовленнєво-комунікативних навичок у молодших школярів із розладами спектру аутизму, а також розробити й апробувати ефективну психологічну методику їх формування. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 053 Психологія | uk_UA |
dc.title | Психологічні засади формування мовленнєво-комунікативних навичок у молодших школярів із розладами спектру аутизму | uk_UA |
dc.type | Бакалаврська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 106 | uk_UA |