ElarK-PNU

Психологічні засади формування мовленнєво-комунікативних навичок у молодших школярів із розладами спектру аутизму

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Няньчур, Олександра Олексіївна
dc.date.accessioned 2025-10-23T09:21:58Z
dc.date.available 2025-10-23T09:21:58Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Няньчур О. О. Психологічні засади формування мовленнєво-комунікативних навичок у молодших школярів із розладами спектру аутизму: бакалаврська роб.: 053 Психологія / Олександра Олексіївна Няньчур. – Кам’янець-Подільський, 2025. – 106 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9448
dc.description.abstract Враховуючи зростання кількості дітей з розладами спектру аутизму в загальноосвітніх закладах, зростає потреба у фахівцях, які володіють знаннями про психологічні засади розвитку мовлення в цієї категорії учнів. Отже, дослідження психологічних механізмів, чинників та умов, що сприяють формуванню мовленнєво-комунікативних навичок у молодших школярів з розладами спектру аутизму, має вагоме теоретичне та практичне значення для психологічної практики. Мета роботи – визначити та теоретично обґрунтувати психологічні засади формування мовленнєво-комунікативних навичок у молодших школярів із розладами спектру аутизму, а також розробити й апробувати ефективну психологічну методику їх формування. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 053 Психологія uk_UA
dc.title Психологічні засади формування мовленнєво-комунікативних навичок у молодших школярів із розладами спектру аутизму uk_UA
dc.type Бакалаврська робота uk_UA
dc.format.pages 106 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу