Показати скорочений опис матеріалу
| dc.contributor.author | Савчук, Віталій Васильович | |
| dc.date.accessioned | 2025-10-24T08:47:03Z | |
| dc.date.available | 2025-10-24T08:47:03Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | Савчук В. В. Застосування когнітивно-поведінкової терапії для подолання шкільної тривожності у підлітковому віці: бакалаврська роб.: 053 Психологія / Віталій Васильович Савчук. – Кам’янець-Подільський, 2025. – 83 с. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9461 | |
| dc.description.abstract | Проблеми шкільної тривожності є актуальними для забезпечення емоційної стабільності школярів в умовах освітнього процесу. У динаміці безперервного формування й удосконалення шкільних програм, розвитку системи навчання і реформування старих підвалин шкільних стереотипів стає необхідним усвідомлення механізмів виникнення шкільної тривожності. Це здійснюється для формування впевненості здобувачів освіти у власних здібностях, набутих компетентностях і подолання зайвого хвилювання, яке перешкоджає здобуттю нових знань. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та емпіричне вивчення шкільної тривожності у підлітків. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
| dc.subject | 053 Психологія | uk_UA |
| dc.title | Застосування когнітивно-поведінкової терапії для подолання шкільної тривожності у підлітковому віці | uk_UA |
| dc.type | Бакалаврська робота | uk_UA |
| dc.format.pages | 83 | uk_UA |