ElarK-PNU

Застосування когнітивно-поведінкової терапії для подолання шкільної тривожності у підлітковому віці

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Савчук, Віталій Васильович
dc.date.accessioned 2025-10-24T08:47:03Z
dc.date.available 2025-10-24T08:47:03Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Савчук В. В. Застосування когнітивно-поведінкової терапії для подолання шкільної тривожності у підлітковому віці: бакалаврська роб.: 053 Психологія / Віталій Васильович Савчук. – Кам’янець-Подільський, 2025. – 83 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9461
dc.description.abstract Проблеми шкільної тривожності є актуальними для забезпечення емоційної стабільності школярів в умовах освітнього процесу. У динаміці безперервного формування й удосконалення шкільних програм, розвитку системи навчання і реформування старих підвалин шкільних стереотипів стає необхідним усвідомлення механізмів виникнення шкільної тривожності. Це здійснюється для формування впевненості здобувачів освіти у власних здібностях, набутих компетентностях і подолання зайвого хвилювання, яке перешкоджає здобуттю нових знань. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та емпіричне вивчення шкільної тривожності у підлітків. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 053 Психологія uk_UA
dc.title Застосування когнітивно-поведінкової терапії для подолання шкільної тривожності у підлітковому віці uk_UA
dc.type Бакалаврська робота uk_UA
dc.format.pages 83 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу