Аннотации:
Поглиблення тривожних настроїв серед населення на тлі загальної невизначеності та страху за власне майбутнє і долю країни призводить до зростання фрустрації, агресії, конфліктності, що зумовлює нагальну потребу в проведенні психокорекційної та реабілітаційної роботи. Допомога в умовах кризи здебільшого передбачає застосування психокорекційних технік, які дозволяють усунути або скоригувати деструктивні поведінкові прояви. У такій ситуації виховання молодого покоління набуває особливої ваги, адже воно є ключовою умовою створення нового гуманістичного й демократичного суспільства, а також важливою складовою розбудови державності. Мета роботи – окреслення теоретичних підходів до аналізу професійної психокорекційної роботи психолога з підлітками, а також вивчення цієї проблематики в емпіричному вимірі.