Показать сокращенную информацию
| dc.contributor.author | Топоровський, Сергій Ігорович | |
| dc.date.accessioned | 2025-10-27T09:08:02Z | |
| dc.date.available | 2025-10-27T09:08:02Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | Топоровський С. І. Особливості психокорекційної роботи психолога з дітьми підліткового віку: бакалаврська роб.: 053 Психологія / Сергій Ігорович Топоровський. – Кам’янець-Подільський, 2025. – 48 с. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9468 | |
| dc.description.abstract | Поглиблення тривожних настроїв серед населення на тлі загальної невизначеності та страху за власне майбутнє і долю країни призводить до зростання фрустрації, агресії, конфліктності, що зумовлює нагальну потребу в проведенні психокорекційної та реабілітаційної роботи. Допомога в умовах кризи здебільшого передбачає застосування психокорекційних технік, які дозволяють усунути або скоригувати деструктивні поведінкові прояви. У такій ситуації виховання молодого покоління набуває особливої ваги, адже воно є ключовою умовою створення нового гуманістичного й демократичного суспільства, а також важливою складовою розбудови державності. Мета роботи – окреслення теоретичних підходів до аналізу професійної психокорекційної роботи психолога з підлітками, а також вивчення цієї проблематики в емпіричному вимірі. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
| dc.subject | 053 Психологія | uk_UA |
| dc.title | Особливості психокорекційної роботи психолога з дітьми підліткового віку | uk_UA |
| dc.type | Бакалаврська робота | uk_UA |
| dc.format.pages | 48 | uk_UA |