Показать сокращенную информацию
| dc.contributor.author | Мітрохін, Іван Сергійович | |
| dc.date.accessioned | 2025-10-27T09:31:09Z | |
| dc.date.available | 2025-10-27T09:31:09Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | Мітрохін І. С. Психологічні умови розвитку толерантності у педагогів в умовах війни: бакалаврська роб.: 053 Психологія / Іван Сергійович Мітрохін. – Кам’янець-Подільський, 2025. – 70 с. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9470 | |
| dc.description.abstract | Повномасштабне вторгнення росії в Україну призвело до серйозних наслідків для середньої освіти в Україні. Школи зазнали людських втрат: вчителі, учні, батьки загинули через військові дії та російську окупацію. Сотні шкіл були зруйновані або пошкоджені. Мільйони дітей і тисячі українських вчителів були змушені переселитися всередині країни або виїхати за кордон. Щодня всі учасники освітнього процесу проходять випробування війни (вимушені перерви під час занять, перебування в укриттях, перехід на дистанційну чи змішану форму навчання, попередження про авіанальоти та відключення електрики). Через умови війни є загроза посилення жорстокості, нетерпимості, агресивності, ворожості в освітньому середовищі, і це при тому, що сучасна освіта в Україні відмовилася від авторитаризму і орієнтована на впровадження демократичної моделі, утвердження гуманітарної парадигми, розбудову нової української школи. Мета роботи – виявити психологічні умови розвитку педагогічної толерантності вчителя закладу загальної середньої освіти в умовах війни. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
| dc.subject | 053 Психологія | uk_UA |
| dc.title | Психологічні умови розвитку толерантності у педагогів в умовах війни | uk_UA |
| dc.type | Бакалаврська робота | uk_UA |
| dc.format.pages | 70 | uk_UA |