Abstract:
Ситуація в українському суспільстві висуває вимоги до всіх аспектів, що стосуються освітньої діяльності, в першу чергу, до особистості педагога. Професія вчителя, яка виступає як одна з найбільш розумово та емоційно напружених видів фахової діяльності, включає в себе багато різноманітних факторів, серед яких виокремлюються такі, які мають здатність призвести до певної деформації особистості фахівця педагогічного профілю. Професійний стрес педагога є одним із цих факторів. Він негативно впливає на ефективність професійної діяльності. У зв’язку з цим, здатність чинити опір стресовим ситуаціям, або стресостійкість, має бути однією з професійно значимих якостей особистості педагога. Мета роботи – провести теоретичний аналіз психолого-педагогічної літератури щодо вивчення особливостей розвитку стресостійкості майбутніх педагогів в процесі професійної підготовки й експериментально визначити психологічні особливості розвитку стресостійкості як професійно важливої якості особистості майбутнього педагога.