| dc.contributor.author | Зенинець, Софія-Марта Ігорівна | |
| dc.date.accessioned | 2025-10-27T10:10:05Z | |
| dc.date.available | 2025-10-27T10:10:05Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | Зенинець С.-М. І. Розвиток стресостійкості майбутніх педагогів під час професійної підготовки: бакалаврська роб.: 053 Психологія / Софія-Марта Ігорівна Зенинець. – Кам’янець-Подільський, 2025. – 60 с. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9472 | |
| dc.description.abstract | Ситуація в українському суспільстві висуває вимоги до всіх аспектів, що стосуються освітньої діяльності, в першу чергу, до особистості педагога. Професія вчителя, яка виступає як одна з найбільш розумово та емоційно напружених видів фахової діяльності, включає в себе багато різноманітних факторів, серед яких виокремлюються такі, які мають здатність призвести до певної деформації особистості фахівця педагогічного профілю. Професійний стрес педагога є одним із цих факторів. Він негативно впливає на ефективність професійної діяльності. У зв’язку з цим, здатність чинити опір стресовим ситуаціям, або стресостійкість, має бути однією з професійно значимих якостей особистості педагога. Мета роботи – провести теоретичний аналіз психолого-педагогічної літератури щодо вивчення особливостей розвитку стресостійкості майбутніх педагогів в процесі професійної підготовки й експериментально визначити психологічні особливості розвитку стресостійкості як професійно важливої якості особистості майбутнього педагога. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
| dc.subject | 053 Психологія | uk_UA |
| dc.title | Розвиток стресостійкості майбутніх педагогів під час професійної підготовки | uk_UA |
| dc.type | Бакалаврська робота | uk_UA |
| dc.format.pages | 60 | uk_UA |