Аннотации:
Спільне навчання хлопчиків і дівчаток в школах не заважає фахівцям з фізичної культури продовжувати обговорення питань статевого диморфізму, які є основою поділу викладання дисципліни «Фізична культура» за ознакою статі, і футбол, як і раніше, асоціюється з чоловічим видом спорту. Тим не менш, у футболі немає таких елементів, які не можуть бути засвоєні дівчатками або суперечили б їхній біологічній сутності. Методи розвитку просторової координації, витривалості, швидкості та сили, які необхідні у футболі, мають спільні тенденції з іншими видами спорту. В даний час вже існує жіночий футбол, є публікації про навчально-тренувальний процес футболісток, що займаються у секціях футболу. Однак, питання використання цього виду спорту дівчатками в сучасній школі залишається відкритим. Мета дослідження – оптимізація процесу фізичного виховання за допомогою введення у навчальну програму закладу загальної середньої освіти методики спортивно-орієнтованого навчання дівчаток елементам футболу.