Abstract:
Зниження рівня рухової активності учнів різного віку, спричинене низкою об'єктивних і суб’єктивних факторів, неминуче веде до погіршення їхнього фізичного здоров’я та фізичної підготовленості, що спостерігається протягом останнього десятиліття. На жаль, науковці у сфері фізичної культури одностайно зазначають тенденцію до подальшого погіршення фізичного стану підростаючого покоління. Через надмірний і необмежений доступ до ґаджетів та комп’ютерних ігор школярі все більше часу проводять вдома. Перегляд телепередач, ігри чи робота за комп’ютером витісняють природні рухи старшокласників, а фізична культура як інструмент формування фізичної активності майже не сприймається ними. Мета роботи – визначити особливості формування ціннісних орієнтацій у сфері фізичної культури учнів 10-11 класів.