ElarK-PNU

Аксіологічні засади формування здоров’язберігаючої компетентності майбутніх вчителів фізичної культури

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шклярук, Павло Вікторович
dc.date.accessioned 2025-11-24T09:11:33Z
dc.date.available 2025-11-24T09:11:33Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Шклярук П. В. Аксіологічні засади формування здоров’язберігаючої компетентності майбутніх вчителів фізичної культури: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізична культура) / Павло Вікторович Шклярук. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 68 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9568
dc.description.abstract З огляду на запити суспільства, науки та практики, актуальним завданням стає реалізація пріоритетів у професійній підготовці здорового покоління та підвищення продуктивності праці у фаховій діяльності. У цьому контексті особливого значення набуває формування здоров’язберігаючої компетентності майбутніх учителів фізичної культури. Цей процес залежить від розвитку у студентів належного рівня валеограмотності, стійкої мотивації до здорового способу життя, а також готовності до цілеспрямованої та системної роботи в напрямі збереження і зміцнення здоров’я. Мета роботи – визначити, теоретично обґрунтувати й експериментально оцінити ефективність педагогічних умов формування здоров’язберігаючої компетентності майбутніх учителів фізичної культури в процесі професійної підготовки на основі аксіологічного підходу. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 014 Середня освіта (Фізична культура) uk_UA
dc.title Аксіологічні засади формування здоров’язберігаючої компетентності майбутніх вчителів фізичної культури uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 68 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу