Показати скорочений опис матеріалу
| dc.contributor.author | Осаулко, Лілія Григорівна | |
| dc.date.accessioned | 2025-12-01T07:27:46Z | |
| dc.date.available | 2025-12-01T07:27:46Z | |
| dc.date.issued | 2024 | |
| dc.identifier.citation | Осаулко Л. Г. Народна рухлива гра як засіб виховання у дітей старшого дошкільного віку початкових патріотичних почуттів: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Лілія Григорівна Осаулко. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 68 с. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9576 | |
| dc.description.abstract | Патріотичне виховання починається з раннього дитинства, коли закладаються основи ціннісного ставлення до рідної землі, народу та його традицій. Одним із найефективніших засобів формування майбутнього громадянина-патріота вважаються народні рухливі ігри, під час яких закладаються основи патріотичних почуттів. Сучасні педагоги, психологи та соціологи часто досліджують вплив цих ігор на формування початкових патріотичних цінностей у дітей старшого дошкільного віку. Мета дослідження пoлягaє у тeoрeтичнoму oбґрунтувaннi й eкспeримeнтaльнiй пeрeвiрцi eфeктивнoстi використання народних рухливих ігор у процесі виховання початкових патріотичних почуттів у дітей старшого дошкільного віку. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
| dc.subject | 012 Дошкільна освіта | uk_UA |
| dc.title | Народна рухлива гра як засіб виховання у дітей старшого дошкільного віку початкових патріотичних почуттів | uk_UA |
| dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
| dc.format.pages | 68 | uk_UA |