Короткий опис(реферат):
Останнім часом в Україні спостерігаються негативні тенденції трансформації моральних, духовних, суспільно-значущих цінностей та орієнтацій населення в той час, коли суспільству для успішного функціонування потрібні соціально-активні громадяни. Проблема викликає підвищений інтерес науковців та практиків до пошуку ефективних шляхів повернення дітей, юнаків, дорослих до національних традицій і громадянських пріоритетів суспільного розвитку. Підвищеної актуальності в цьому контексті набуває соціально-громадянська компетентність кожного українця, починаючи з дошкільного віку, адже саме в цей час закладаються міцні підвалини для подальшого становлення особистості, її повноцінного розвитку. Мета дослідження – науково обґрунтувати й експериментально перевірити ефективність методики формування соціально-громадянської компетентності старших дошкільників засобами інтерактивних технологій в ознайомленні із соціальним довкіллям.