Короткий опис(реферат):
Діяльність дошкільника суттєво залежить від зовнішніх та внутрішніх умов присвоєння ним досвіду, накопиченого людством. Педагог, створюючи ці умови, розкриває перед дітьми засоби пізнання світу, формує основи особистісної культури, зокрема культури пізнання. Пізнання прекрасного за допомогою народного декоративно-ужиткового мистецтва збагачує естетичні смаки, зміцнює критерії естетичних оцінок художніх явищ, формує справжні духовні інтереси і потреби в галузі культури, естетики, одягу, побуту. Мета дослідження – охарактеризувати вікові особливості розвитку у дітей дошкільного віку пізнавальної активності й обґрунтувати психолого-педагогічні умови підвищення ефективності її розвитку засобами декоративно-ужиткового мистецтва.